Windows (Internet Explorer, Microsoft Edge, Firefox, Chrome og Opera)
Her finn du instruks for å slette informasjonskapslar i ulike Windows nettlesarar:
Internet Explorer
Hurtigsnarvei: Crtl+Shift+Del
- Start nettlesaren "Internet Explorer"
- Klikk på meny - "Verktøyshjulet" oppe i høgre hjørne
- Vel "Sikkerhet"
- Klikk på "Slett leserlogg"
- Kontroller at "Informasjonskapsler og nettstedsdata" er huka av
- Klikk på "Slett"
- Lukk nettlesar og opne igjen før du prøver å logge inn på nytt
Microsoft Edge
Hurtigsnarvei: Crtl+Shift+Del
- Start nettlesaren "Microsoft Edge"
- Klikk på meny - tre horisontale prikkar oppe i høgre hjørne.
- Vel "Logg"
- Klikk på tre horisontale prikkar
- Vel "Fjern nettlesingsdata"
- Kontroller at "Tidsintervall" er sett til "Alt"
- Kontroller at "Informasjonskapsler og nettstedsdata" er huka av
- Klikk på "Fjern nå"
- Lukk nettlesar og opne igjen før du prøver å logge inn på nytt
Firefox
Hurtigsnarvei: Crtl+Shift+Del
- Start nettlesaren "Firefox"
- Klikk på meny - tre horisontale strekar oppe i høgre hjørne
- Vel "Historikk"
- Klikk på "Tøm nylig historikk"
- Kontroller at "Slett tidsrommet" er sett til "Alt"
- Kontroller at "Infokapsler" er huka av
- Klikk på "Ok"
- Lukk nettlesar og opne igjen før du prøver å logge inn på nytt
Chrome
Hurtigsnarvei: Ctrl+Shift+Del
- Start nettlesaren "Chrome"
- Klikk på meny - tre vertikale prikkar oppe i høgre hjørne
- Vel "Flere verktøy"
- Vel "Tøm logg"
- Kontroller at "Tidsperiode" er sett til "Alle datoer"
- Kontroller at "Informasjonskapsler og andre nettstedsdata" er huka av
- Klikk på "Slett data"
- Lukk nettlesar og opne igjen før du prøver å logge inn på nytt
Opera
Hurtigsnarvei: Ctrl+Shift+Del
- Start nettlesaren "Opera"
- Klikk på Opera-ikonet oppe i venstre hjørne
- Vel "Historikk"
- Vel "Slett surfedata"
- Kontroller at "Tidsperiode" er sett til "Alle datoer"
- Kontroller at "Slett infokapsler og andre nettstedsdata" er huka av
- Klikk på "Slett data"
- Lukk nettlesar og opne igjen før du prøver å logge inn på nytt